Správa PPC reklam
Co je to PPC reklama?

Prokliková reklama (Pay per click), nazývaná také výkonová reklama, přivede na váš web nové zákazníky. Jde přesně zacílit a ještě přesněji změřit, takže za ni neutratíte ani korunu zbytečně. S její pomocí nabídnete svůj produkt, službu v tom nejlepším okamžiku — když to lidé aktivně hledají.

Pojďme se společně podívat, kdy využít PPC reklam

null

Cílení na potenciálního zákazníka

PPC reklamou oslovujeme potenciálního zákazníka, který ví, co hledá a jde za jasným cílem. Naprosto přesné cílení na konkrétní produkty nebo geografické regiony.
null

Budovaní podvědomí o Vašem produktu

PPC reklama je také vhodná pro vytváření povědomí o vašem produktu či službě, aniž by ho potenciální zákazník vyhledával. Příkladem je zobrazení PPC inzerátů v obsahových sítích.
null

Když nejste dohledatelní na důležitá klíčová slova

PPC reklama je vhodným řešením v momentě, kdy nejste v rámci SEO dohledatelní na důležitá klíčová slova ve vyhledávačích, nebo se nacházíte na podřadných pozicích.
null

Výprodeje a krátkodobé zvýšení obratu

Vyprodáváte např. skladové zásoby? Potenciální zákazník na to rád slyší, avšak jakým způsobem jej oslovit? Zvyšte zisk prostřednictvím PPC reklamy kdykoli uznáte za vhodné.
null

Prosazení nové značky nebo výrobku na trhu

Tolik času a financí jste do toho investovali, ale jak to nyní protlačit na trhu bohaté konkurence? Udělejme to chytře a za nízké náklady. Lidé mají rádi nové věci, pojďme jim naproti.
null

Osoby vyhledávající proklikové reklamy

Podle marketingových průzkumů si určitá skupina uživatelů vybírá jen na základě zobrazené PPC reklamy. Znamená to pro ně známku solidnosti a solventnosti inzerující společnosti.

Vaše reklama se zobrazuje ZCELA ZDARMA

Platíte jen za přivedeného zákazníka.

Při kampani typu PPC neplatíte za umístění reklamy, ale platíte reklamnímu systému malou částku pokaždé, když na vaší reklamu někdo klikne. Tento způsob platby za reklamu má jednu velkou výhodu: víte, co za své peníze dostanete a znáte maximální hodnotu předem. Kolik jste ochotni za proklik zaplatit? Kolik investovat denně? To záleží jen na Vás.

Spravujeme PPC kampaně těchto služeb

Google Adwords

Začněte s jakýmkoli rozpočtem inzerovat na globálně nejpoužívanějším vyhledávači Google ještě dnes. Vaše kampaně můžeme kdykoli pozastavit, upravit reklamy, otestovat a opět přivést do provozu. Buďte ve správný čas na správným místě a plaťte pouze za hotové výsledky.

Seznam Sklik

Společně s Google Adwords je Seznam nejpoužívanějším vyhledávačem v Čr. Inzerujte na nejsilnějším domácím vyhledávači a zaměřte se na tradičněji smýšlející cílovou skupinu uživatelů.

Pomůžeme Vás prosadit ve vyhledávačích

Protože známe ten pravý recept na úspěch

Potřebujete zvýšit návštěvnost nebo své prodeje? Chcete rozšířit povědomí o značce, produktu nebo Vaší firmě? Potřebujete oslovit pouze lidi z Ostravy či Brna? Stanovíme si společně cíle a poté navrhneme vhodnou strategii pro funkční kampaň.

Protože snižujeme cenu výběrem vhodných frází

Za jednoho přivedeného zákazníka můžete zaplatit 10 Kč a nebo také 2 Kč. Rozdíl je v kvalitě inzerátu, protože v PPC reklamě vítězí ten, kdo nabídne nejlepší výsledek, který Vás více osloví.

Protože kampaně průběžně měříme a vyhodnocujeme

Jaká klíčová slova přivedla návštěvníky? A která slova přivedla návštěvníky, kteří nakoupili? Kolik výdajů padlo na tato slova? Který inzerát lidi více zaujal? To vše měříme a používáme jako základ pro úpravy kampaně.

Zacílíme s přesností na Vaše zákazníky

Pojďme si otevřeně promluvit o Vašich plánech a představách, domluvme si nezávaznou konzultaci v příjemném prostředí zcela zdarma.

Mohlo by Vás zajímat

- Google ověření firmy -

Google ověření firmy

Víte, že propojením PPC reklam Google AdWords s ověřeným profilem na Google získáme efektivnější cílení na uživatele? Pojďme si o tom povědět více.