Marketing

Máte vizi? Chcete realizovat svůj projekt, služby či e‐shop a chcete, aby se na internetu neztratily na druhé straně vyhledávání? Aby web motivoval čtenáře či potenciální klienty setrvat na vašich stránkách a neutéct ke konkurenci?

Je třeba si správně vybrat partnera pro váš business.

Poptávka po marketingových odbornících roste každým rokem. Vybrat si ale toho správného, který vás a váš projekt posune dál, není vždy jednoduché. Pro úspěšnou spolupráci pouze odborné znalosti nestačí. Na co si při výběru marketéra dát pozor?

Pečlivý výběr sice trvá déle, ale vyplatí se. Pečlivě si prostudujte reference, web i ukázky práce. Zkušený marketér nutně neznamená vyšší náklady. Odborník by měl vždy navrhnout strategii s respektem k vašim zdrojům.

Zorientovat se v online marketingu pro laika není snadné, pokud v oboru nemáte zkušenosti, často se stane, že máte o jeho možnostech zkreslené představy. Vysvětlit jednotlivé kroky a současně nezahltit zbytečnostmi by měl být prvořadý úkol každého odborníka, se kterým budete spolupracovat.

Zkušený marketér se musí v první řadě zajímat o Váš projekt, získat maximum informací. To poznáte hned na úvodní schůzce, podle stylu vedení komunikace. Neměl by být jen prostředníkem, který mechanicky plní zadané úkoly, ale být partnerem a oponentem, který pomůže vše dobře uchopit a nastavit optimální strategii. Nedostatečný zájem je většinou cesta k neefektivnímu řešení, za které zaplatíte zbytečné peníze, které se vám nevrátí.

Ke schopnosti komunikace se samozřejmě připojují další nezbytné předpoklady — kritické myšlení, sebereflexe, ale také otevřenost a týmový přístup k řešení problémů. Všechny tyto dovednosti pak jako základní deska podpírají odborné znalosti marketéra.

Každý projekt je individuální, každý web vyžaduje odlišný přístup a má svá specifika.

Nasadit šablonovité a rychlé řešení bez poznání kontextu a souvislostí se dnes rozhodně nevyplácí. Pokud se tedy chcete vyhnout chybám, ztrátě financí, vybírejte takové odborníky, kteří mají skutečný zájem vás poznat a úspěch vašeho byznysu je i jejich motivací.

Náš zkušený tým profesionálů má v online marketingu dlouholetou praxi a vynikající výsledky.
Spolupracují s menšími i většími firmami např. Fyziohk, Reality‐AZ, Partety Stříbrný, HHP‐AK, Savitar, .
Více si můžete dozvědět na: https://www.formedia.cz/nase-reference/.

FORMEDIA CZ je lokální marketingová agentura, kde pracují pouze specialisté, kteří se v online marketingu vyznají a rádi Vám pomohou.